ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki

masa pelepasan:2024-05-23 20:49:36 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:384

Petua teras:Erd,ErdVehicle mounted boarding bridge,Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.Pertama, penggun

ErdVehicle mounted boarding bridge,

Ini adalah pilihan untuk minyak hidraulik untuk jambatan naik bimbit.

Pertama, penggunaan sering dan panjang jambatan naik secara alami menyebabkan beberapa masalah. Komponen utama di dalam jambatan penerbangan tetap termasuk unit kuasa hidraulik, pompa minyak, bekalan kuasa bateri, kotak, dll. Operasi panjang di bawah beban tertentu secara alami akan mempunyai kesan tertentu pada pompa minyak hidraulik, mengurangi jangka hidup dan meningkat kadar pemeliharaan.

ErdOperasi kawalan elektronik mudah, tekan butang, dan papan penyesuaian akan naik secara automatik; Lepaskan butang, menyesuaikan papan untuk menurunkan berat badannya sendiri, dan letakkan papan pendaratan daun longgar pada trak untuk digunakan.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara,ErdJembatan pengangkutan aliran hidraulik, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.

BurgosWhen working in foundation pits or depths, a helmet must be worn.

[UNK][UNK]. Apabila jambatan naik bimbit perlu dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Adakah anda tahu beberapa ciri-ciri kerja dari jembatan naik hidraulik? Hari ini saya akan membawa anda untuk memahami!


ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki



Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, orang memutuskan untuk menggunakan jembatan berbeza bergerak untuk memuatkan. Kerana memindahkan jambatan perbezaan tidak hanya memungkinkan penyesuaian tinggi fleksibel, tetapi juga memudahkan bagi orang untuk menggunakan. Memilih untuk menggunakan jembatan naik bimbit mempunyai banyak keuntungan.

Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Kualiti yang hebatIa dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

Terdapat banyak jenis jambatan naik dan kaedah pemasangan mereka juga berbeza. Hanya melalui aplikasi yang masuk akal boleh efisiensi kerja mereka dipaksimumkan. Di bawah, editor akan menjelaskan kepada anda bagaimana untuk memasang cepat jambatan boarding ton.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.


ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki



Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T,ErdBridge boarding of aluminum alloy, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Bahan langsungTekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Oleh itu, masa kerja sangat pendek, dan motor biasanya tidak mempunyai keadaan yang tidak normal. Beberapa pengguna kereta juga melaporkan gejala demam. Apa sebabnya?

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

ErdMemilih jambatan penerbangan hidraulik yang berharga secara rasional berdasarkan kemudahan-kost adalah salah satu pertimbangan bagi pembeli.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.


Hak cipta dan notis:
1. ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ErdEmbedded boarding bridgeCara membaiki mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

SantaCruzmengesyorkanberita
SantaCruzBerita terkini